Lettera del Circolo 1° Maggio
Carissime/i compagne/i,
ricordo a chi non lo avesse ancora fatto, l’importanza della conferma della propria iscrizione al Partito. In un momento politicamente pesante, in cui leggi elettorali capestro e scelte politiche non sempre felici, hanno portato i Comunisti per la prima volta nel dopoguerra a non essere presenti in quel Parlamento che, anche grazie ai sacrifici dei compagni della resistenza, è stato costituito, l’adesione al Partito è segno di non volersi piegare al diktat dei fautori del bipolarismo.
So che, come molti continuano a dire, il partito non è “perfetto”, ha molti difetti, è spesso in affanno sulle attività ecc. Però queste critiche, che pure sono legittime, possono essere superate solo con l’impegno attivo di tutti e di tutte al miglioramento, non con l’apatia o con lo scoramento.
Oggi più che mai l’iscrizione e l’impegno nell’attività sono necessarie e insostituibili sia per il contributo economico che, soprattutto, per il contributo di idee e di militanza.
Certamente può apparire attraente chi fa, gonfiato dai mezzi televisivi, una “opposizione” urlata, come Di Pietro o altri, ma poi quando si guardano le prospettive politiche si vede che i punti di riferimento sono quelli di sempre, l’intangibilità del capitale, il “liberismo” e il liberalismo. Concetti ben lontani da quelli che sosteniamo e che ci spingono.
Tante sono le iniziative che il partito ha in corso, da quelle ambientali sulla TAV e il rigassificatore, a quelle sociali sulla salute e la scuola, a quelle del lavoro.... ma come al solito quelle che servono sono più teste, braccia e gambe.
Colgo l’occasione per invitare tutti alla commemorazione del 7 novembre, anniversario della Rivoluzione d’ottobre, che terremo alla casa del Popolo “Giorgio Canciani” il 7 novembre, sabato dalle ore 19.00. Per quell’occasione è nostra intenzione organizzare anche, per chi lo desidera, una cena di sottoscrizione per tutte le necessità del partito (restauro della sede di via Tarabochia, bollette, materiali e stampati ecc.).
Chi è interessato può telefonare per prenotare direttamente alla Casa del Popolo: 040 572114
Il menù previsto permette di scegliere tra: pollo impanato con patate in “tecia”, oppure gulasch con la polenta, insalata mista e dolce, compreso un quarto di vino e di acqua minerale a testa. A 15 euro. È possibile optare anche per un menu vegetariano (crespelle con gli spinaci e formaggio) a 10 euro.
Per organizzare al meglio per tutti si prega di precisare alla prenotazione, in modo da saper anche coordinare gli acquisti.
Saluti comunisti, il segretario del circolo I Maggio
Pismo krožka 1. Maj
Predrage/i tovarišice in tovariši,
opozarjam vse tiste, ki tega niso še storili, da je pomembno potrditi svoje članstvo v stranki. V trenutku, ki je poltično zelo težaven, v katerem zaradi krivičnih volilnih zakonov in neposrečenih političnih izbir so se Komunisti prvič v povojnem obdobju znašli zunaj tistega Parlamenta, ki ga je bilo mogoče uresničiti tudi po zaslugi tovarišev odporniškega gibanja, je včlanitev v stranko tudi pokazatelj volje odora diktatom izvajalcem bipolarizma.
Zavedam se, kot slišim z več strani, da je stranka vse prej kot “ppopolna”, ima veliko pomanjkljivosti, večkrat s težavo uresničuje svoje dejavnosti, itn. Vendar je mogoče te kritike, čeprav so popolnoma umestne, mogoče preseči samo z aktivnim delovanjem vseh s težnjo po izboljšanju, nikakor ne s popuščanjem ravnodušju in potrtosti.
Danes sta članstvo in aktivna udeležba slej ko prej potrebna in nenadomestljiva dejavnika, saj omogočata finančni in predvsem idejni prispevek k zaželeni rasti stranke.
Prav gotovo deluje veliko bolj privlačno kdor lahko računa na podporo televizijskih sredstev, ali pa Di pietrosa “kričeča opozicija”, ampak ko gledamo na politične perspektive zaznavamo, da so oporne točke vedno iste, nedotakljivost kapitala, liberizem in liberalizem. To so zelo oddaljeni pojmi od tistih, ki jih podpiramo in ki nas ženejo k delovanju.
Stranka ima tudi na krajevni ravni veliko pobud v teku, od okoljevarstvenih, predvsem v zvezi s hitro železnico in uplinjevalnikom, do družbenih, v zvezi z zdravstvom, šolstvom, delom… toda kot vedno, potrebujemo več glav, rok in nog.
Izkoriščam priložnost za vabilo na praznovanje 7. novembra, obletnico Oktobrske Revolucije, ki bo v ljudskem domu “Giorgio Canciani” v saboto, 7. novembre letos, od 19.00 dalje. Ob tej priložnosti bomo priredili tudi večerjo za finansiranje potreb stranke in našega teritorialnega krožka (popravilo sedeža v ul. Tarabochia, plačila položnic, tiskovin in drugih materialov, itn.).
Interesntke/i lahko rezervirajo neposredno v Ljudskem domu: 040 572114
Na izbiro bo naslednji jedilnik: ocvrt piščanec z dušenim krompirjem, oz. golaž s polento, mešana solata in sladica, četrt litra vina in minerale vode za vsakega. Cena znaša 15 evrov. Na izbiro je tudi vegetarijanski krožnik (palačinke s špinačo in sirom). Cena znaša 10 evrov.
Hvaležni vam bomo, če boste izbrli jedilnik že ob rezervacij, tako da nam olajšate organizacijo in nakupe.
Komunistični pozdrav, tajnik krožka 1. Maj